Je to zvláštne, ale nepočul som o tom, že by niekto hľadal koreláciu medzi kvalitou verejnej dopravy a počtom vyrobených automobilov v krajine.
Počítal som a vyšlo mi, že z desiatich ciest vlakom bolo deväť zmeškaných. Lovím vo svojej pamäti, a verte mi, že ju mám dobrú, ale neviem si v nej vyextrahovať pojem meškajúci vlak. Pracoval som na stanici, aj keď som nebol ajznboňák, vlakov okolo mňa prešli stovky, ale meškal, pokiaľ si pamätám, len jeden, a to, keď podeň skočil na stanici Vinohrady samovrah. Všetci z toho boli úplne mimo.Dnes meškajú dva vlaky z troch.
Zaujímavé je tiež, že čím premáva menej vlakov, tým viac ich mešká. Až bude po Slovensku jazdiť jeden jediný vlak, tak bude meškať absolútne. Bude to taký prízračný bludný vlak, niečo, ako Jazdec bez hlavy, pripomienka starých časov, keď sa z Levíc do Púchova dalo dostať skôr, ako za jeden celý deň.
Prečo železničnú dopravu pre chudobu nezrušia? Veď Martin Rázus tiež chodil z Liptova na štúdiá do Bratislavy pešo.
Rozčuľujem sa ja ako idiot, veď by ma, ako správneho kresťana, mal hriať pocit, aký pekný plat má pán riaditeľ železníc a jeho družina. A navyše ešte chladiace minibary značky Drink. Stále sa hovorí o platoch poslancov, ale že on má viac, ako desať poslancov dokopy, to nikoho netrápi. Až niekomu z vás, kvôli meškajúcemu osobáku utečie rýchlik a nielen že prídete o peniaze za lístok, ale budete sa musieť vrátiť 20 kilometrov taxíkom, spomente si na nich.
Ak si tento článok náhodou prečíta bežný zamestnanec železnice, výpravca či skladník prepravy, prípravár, konduktér či mašinfíra, a dotkne sa ho, tak sa mu s hlbokou pokorou ospravedlňujem. Viem, čím ste museli za posledné roky prejsť a vážim si vašu statočnosť.
Vrchnosť na železnici je len jednou z vrchností, ktoré vládnu tomuto hnilému a nefunkčnému, prepytujem, slovenskému štátu.
Všetko dobré v tom článku si pochoval... ...
Celá debata | RSS tejto debaty